Dieta – 5 postanowień, które z łatwością zrealizujesz!

przez EduInfo 1 080 views0

Kto dzisiaj nie stosuje diety krótkoterminowej albo stałej? Kto nie chce wyglądać ładnie, młodo, i atrakcyjnie? Chyba nie ma takiej osoby, która przynajmniej nie starała się czegoś zmienić w tym względzie, chociażby z początkiem Nowego Roku.

Istnieje kilka postanowień, które z łatwością można wprowadzić do diety trzymając się tego na długo, bez większych wyrzeczeń.

Jakie postanowienia da się zrealizować?

Jest kilka rzeczy, z których realizacją nie powinniśmy mieć większego problemu. Ograniczenie tłuszczu i cukru w diecie jest podstawą, tak samo picie dużej ilości wody, bądź innych płynów. Zastąpienie słodyczy zdrowymi przekąskami nie jest tak trudne, może tylko początki, a przepisów na nie jest mnóstwo i są równie smaczne.

  1. Warto wprowadzić do diety więcej owoców i warzyw, zmniejszając ilość słodyczy w diecie. Owoce z jogurtem naturalnym są pyszną i zdrową przekąską.
  2. Picie przynajmniej 2,5 litrów wody mineralnej dziennie – polecane przez specjalistów.
  3. Ograniczenie fast foodów albo ich wyeliminowanie z diety.
  4. Robienie kanapek do pracy zamiast kupowania słodkich bułeczek na drugie śniadanie.
  5. Pieczenie, gotowanie, grillowanie mięsa zamiast jego smażenia.

Początki diety

Początki w diecie są trudne, jednak nie można się poddawać. Zamiast ograniczać pewne produkty spożywcze, albo wyeliminować z diety takie, które rzeczywiście nam szkodzą, rzucamy się na głęboką wodę, nieświadomie stosując niezdrowe, radykalne diety cud.

A to z pewnością nie jest dobre, nie tylko dlatego, że efekt końcowy jest nie jest zachwycający, szczególnie jak zaczynamy z powrotem tyć, po powrocie do przyzwyczajeń, ale również dlatego, że nie dostarczamy wtedy wszystkich niezbędnych składników odżywczych, witamin lub składników mineralnych.

Radykalne zmiany nie są dobre z wielu względów, chociażby ze względu na to, że typowa głodówka doprowadza zwykle do efektu jojo, a mało zróżnicowana dieta niedopasowana do potrzeb danej osoby nie daje długotrwałych efektów, na które liczymy.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie będzie publikowany.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>